آیسل جانیمآیسل جانیم، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

Həyat qönçəse

هفته 5

1392/6/9 19:41
نویسنده : نسرین
328 بازدید
اشتراک گذاری

و رفتیم تو هفته پنجم

وزن:55

دورشکم:88

سلام کنجد مامان فدات شم هفته ی پیش مهمون داشتم و حسابی کار کردم می ترسیدم خدای نکرده برام مشکلی پیش بیاد چون همش بیرون سرپا پیاده روی ولی خداروشکر خدای مهربونمون هوامونو داره، میخام انشالله از امروز شروع کنم به خوندن قرآن و تا وقتی بیای پیشمو ایشالا حداقل یک بار ختم کنم  ، فعلا هیچی دلم نمیخاد بخورم و اصلن میلی به غذا ندارم

فرشته ی کوچولوی مامان ، شما که خدا هواتونو داره دعا کن این ماه نی نی خاله هانا هم زود بیاد تو دلش و خاله نرگس هم زودی تا آبان عروسی کنه دیشب خیلی دلم گرفته بود و گریه کردم آخه خاله نرگس رفت شهرستان 4 روزی پیشمون بود عزیزم

عزیزم؟؟ گل من؟؟ نازنینم؟؟ محکم بچسب به دل مامانی و هوای من و بابایی و خاله نرگس و خاله هانا رو داشته باش پیش خدا عزیزمـــــــــــــــــــــ

دوستت دارمــ عسلمــ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله هانا
10 شهریور 92 13:41
الهی من قربونت عزیز دلم .مسی که انقدر به فکرمی . مسی فندق خاله که برای منم دعا میکنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Həyat qönçəse می باشد