آیسل جانیمآیسل جانیم، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

Həyat qönçəse

من و بالام جان :)

1392/8/14 22:50
نویسنده : نسرین
271 بازدید
اشتراک گذاری

٤ ماه با هم بودیم بالام جان ایشالا ٥ ماه باقی مونده رو هم با شادی سپری میکنیم


فدات بشم عزیزم امروز اولین روز محرم سال ١٣٩٢ است و ما از اولین روز امسال شهرستان خونه ی آنه اینا هستیم و امروز برای اولین بار آقاجون برامون نذری سیرابی آورد و اولین نذری امام حسین رو خوردی فدات شم من عزیزم، منم از امروز زیارت عاشورا و دعای توسل رو به نیت ٤٠ روز ختمشو گرفتم ایشالا همه  حاجت روا بشند ایشالا به زودی خاله هانا هم زوده زود فرشته ی شیطونش بیاد تو دلش و خاله نرگس هم زوده زود تا عید عروسی کنه و با هم بریم خونه خاله نرگس عید دیدنی ، بالام جان  تو الان یک فرشته ای تو رو به حق این روزهای عزیز بین من و خداجونم واسطه شو و حاجتهامو برآورده کن فدات شم منتظرتیم گل بهشتی من نی نی اردیبهشتی من منیم اورییم سن ها جانیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
16 آبان 92 12:31
چقدر زیبا از نی نی خواستین واسطه بشه بین شما و خدا. حالمو دگرگون کردین. زیبا یارم،تقدیم به تو
هانا
17 آبان 92 17:00
من اشتباه نظر گذاشته بودم ای جون شکمشووووووو باید اینجا میزاشتممممم نسرین جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Həyat qönçəse می باشد