آیسل جانیمآیسل جانیم، تا این لحظه: 10 سال و 26 روز سن داره

Həyat qönçəse

لالایی ماهنیسی آیسل بالاما GUNAZ TV دع

1393/1/19 13:19
نویسنده : نسرین
1,742 بازدید
اشتراک گذاری

آیسل جان من برای شما  یه لالایی درخواست کرده بودم که لطف کردن جناب آذریار دانشور پخش کردن خیلی خوشحال شدم و ایشون به اسم شما یعنی " آیسل"  پخش کردن قربونت بشم.

آیسل جان من بیردنع لالایی ماهنیسیع سنون اوچون درخواست المیشدیم  جناب دانشور دن، ساغولسون پخش الدیلر مندع ضبط الدیم و هر جون گولاغ آسیرام انشالله قلنن سورا پخش الرم  گورسن جانیم

بودا لالایی متن:

شیرین شیرین  یاتای بالام   بویا باشا چاتای بالام

سنع بیر گون اوز سسنیع   اوز سسینع  قاتای بالام

سنع دیی  لای لای  هر اوچان گوش   هر آخان چای بو گوزل شلاله

لای لای  لای لای

هر شهرتیم شانیم سن سن  جانان آیری جانیم سن سن

سنع دیی لای لای هر اوچان گوش هر  آخان چای بیع گوزل شلالمیز

لای لای  لای لای

یاتای گوزوم شیرین شیرین  حیات سنین دوران سنون

قایقیسان یاتیسان  سن گوجاغیمدا بو وطنین

سنع دییر لای لای هر اوچان گوش هر آخان چای بو گوزل شلالمیز

 

متن لالای 2:

لای لای ددیم یاتایسان

گیزیل گولع باتایسان

گیزیل گولون ایچیندع

شیرین یوخو تاپایسان

لای لای بالام نازلی بالام   کورپع گوزوما  لای لای

لای لای بالام نازلی بالام   کورپع گوزوما  لای لای

 

لای لای ددیم  گوندع من

کولقع دع سن گوندع من

ایلدع قربـــــان بیر اولسا

قربانیوا گوندع مـــــــــــن

لای لای بالام  نازلی بالام  کورپع گوزوما لای لای

لای لای بالام نازلی بالام   کورپع گوزوما لای لای

 

تبریز اوستو میانــــه

گول  سنبلع دایانای

اوخو بلبلوم اوخـــــو

بلکه بـــــــالام اویانا

لای لای بالام مارال بالام   کورپع گوزوما لای لای

لای لای بالام نازلی بالام   کورپه گوزوما لای لای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Həyat qönçəse می باشد