آیسل جانیمآیسل جانیم، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

Həyat qönçəse

رفتی تو 7 هفتگی عزیزمــ

1392/6/25 11:28
نویسنده : نسرین
707 بازدید
اشتراک گذاری

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

كودك شما هنوز يك دم كوچك دارد (كه در واقع استخوان دنبالچه است) و در هفته هاي بعدي از بين خواهد رفت. اما اين دم، تنها قسمتي است كه با رشد كودك شما، كوچكتر مي شود. اكنون كودك شما تقريبا 1.2 سانتي متر (به اندازه يك تمشك) است، و مفصل آرنج و همچنين انگشتان دست و پا (كه اكنون ديگر قابل تشخيص هستند، هرچند هنوز هم پرده نازكي بين آنها وجود دارد) دارد. كودك كوچك شما، آپانديس و لوزالمعده هم دارد، كه نهايتا با توليد هورمون انسولين به هضم غذا كمك خواهد كرد. كبد كودك شما مشغول توليد گلبولهاي قرمز خون است، و يك حلقه از روده هاي در حال رشد كودك شما در جهت بند ناف او شكل مي گيرد؛ بند ناف او، اكنون رگهاي خوني واضحي دارد كه عمل تبادل اكسيژن و مواد غذايي با بدن كودك را بر عهده دارد. شما هنوز هم نمي توانيد حركت كردن كودك را حس كنيد، اما او مثل يك لوبياي كوچك در حال جست و خيز است و در داخل خانه آبي خود، حركت مي كند.

شما چگونه تغییر می کنید؟

 شما در سه ماهه اول حاملگي قرار داريد كه بسياري از زنان در اين مرحله، مشكلات معمول حاملگي را تحمل مي كنند. بواسطه حالت تهوع صبحگاهيافسوس (كه ممكن است ظهر و شب هم رخ بدهد)، ممكن است نگه داشتن غذا در معده غير ممكن باشد!

7 هفته اندازه کودک شما شبیه بلوبری است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
14 مهر 92 12:47
سلام.بهتون تبریک میگم،هم بابت وجود نی نی و هم وب زیباتون. بنظرم بتونم چیزای زیادی از وبتون یاد بگیرم که در آینده حتمأ به دردم میخوره. خوشحال میشم مهمون منو آقاییمم باشین. زیبا یارم،تقدیم به تو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Həyat qönçəse می باشد